Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

środa, 16 kwietnia 2014

Szwecja. Apartament (?) z fuksją.

Do niedawna nie przepadałam za tym kolorem we wnętrzach. Wydawał mi się zbyt agresywny. Ale po obejrzeniu zdjęć tego mieszkania to się zmieniło. Mam ochotę na fuksję!
W tym mieszkaniu nie ma nudy. Bardzo podoba mi się zestawienie obok siebie z pozoru niepasujących do siebie kolorów. Świetna podłoga i tapety. Mnóstwo ciekawych dodatków, które tworzą klimat tego mieszkanka. Wszystko bardzo mi się podoba! A mojej dwuletniej córeczce na pewno spodobała by się kaczuszka.


Źródło: tu



2 komentarze:

  1. flamig i kaczka wymiataja:)))))))))))))))))))))

    buziak

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie to mieszkanie zainspirowało na fuksję. Obłędnie poszukuję dodatków w tym kolorze. Na razie kupiłam azalię w tym kolorze, ale mam ochotę na więcej.

    OdpowiedzUsuń