Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

piątek, 3 stycznia 2014

Podążać za marzeniem.




Od dłuższego już czasu „przymierzałam się” do prowadzenia wnętrzarskiego fotobloga.
Mam na imię Agnieszka. Lat mam wystarczająco dużo, żeby wiedzieć co lubię, co sprawia mi przyjemność, a co drażni i irytuje. Moją pasją jest fotografia. Czerń i biel to moje ulubione kolory w fotografii, choć nie koniecznie w życiu. Co jeszcze lubię? Wnętrzarskie DIY, skandynawski design - szczególnie duński, poranną kawę, wygodną kanapę i wycieczki rowerowe. Właśnie rozpoczął się Nowy Rok. Z wielu względów dla mnie przełomowy. Nie składam wielu noworocznych obietnic, niczego sobie nie przyrzekam. Obiecuję jednak, że będę podążać za marzeniami. Wiem, że mogą się spełniać. Nawet te wyjątkowe i niespodziewane. Właśnie zaczyna się spełniać jedno z nich.
 Zapraszam do mojego „wnętrzarskiego” świata.


3 komentarze:

  1. Witaj, ja również od niedawna dołączyłam do blogowego "wnętrzarskiego" świata. To również jedno z moich marzeń, które właśnie spełniam. Mam nadzieję że i to marzenie i inne również są do spełnienia, czego życzę i Tobie i sobie i wszystkim mającym marzenia...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Agato. Dziękuję bardzo za pierwszy komentarz. I oby marzenia się spełniały, ...choć zawsze troszkę trzeba im pomóc...

    OdpowiedzUsuń