Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

sobota, 17 października 2015

Łazienka, fuga, sprzątanie i zmiany.


Są czynności przy których zdecydowanie się relaksuję. Czytanie książek, przegląd ulubionych stron i blogów wnętrzarskich, a w innych kategoriach: kąpiel w pianie, rozmowy przy szampanie i ..... sprzątanie. Tak, to jedna z czynności przy których wyłączam myślenie racjonalne i praktyczne, a zaczynam włączać myślenie "co by było gdyby...". Często z tych projekcji wynikają całkiem fajne pomysły, które staram się realizować. Najczęściej dotyczą one zmian dekoracyjnych w domowej przestrzeni. Ale czasem te zmiany są większe i wykraczające daleko poza moje cztery kąty. I zdecydowanie są to zmiany na lepsze.


Ale w sumie to miał być post o łazience. Ostatnio często pojawiały się na moim blogu łazienki. Myślę, że urządzając czy remontując dom, szczególnie dużo uwagi poświęcamy łazienkom, właśnie ze względu na to, że trudno o częste zmiany w tym pomieszczeniu. Co jest trudne nie tylko ze względu na koszt, ale również niedogodności związane z remontem łazienki. Ja w swojej łazience nie ustrzegłam się błędu. Musiałam wyłączyć się z urządzania domu na krótki czas, bo właśnie urodziłam swoją Oleńkę, a w tym czasie wykonawca pomylił kolor fug. Oczywiście w tej chwili błąd nie jest już tak istotny, jednak trzy lata temu gdy urządzałam łazienkę, wydawał mi się gigantyczną wpadką. Kupiłam nawet flamaster do malowania fug, ale jakoś nie miałam czasu/ochoty/motywacji do dzisiejszego sprzątania. Mam nadzieję,że wystarczy mi motywacji. Zmiana będzie niewielka, jestem jednak bardzo ciekawa efektu.



4 komentarze:

  1. Super łazienka! Podobają mi się 2 rodzaje podłogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Ola. Pomysł na dwa rodzaje podłogi w małej łazience wydawał mi się trochę ryzykowny i pojawił się w ostatniej chwili, żeby ocieplić chłodne marmurowe płytki. Dobrze jednak, że zaryzykowałam. Mam nadzieję, ze niedługo wkleję update z pomalowaną fugą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tym rozwiązaniem z malowaniem fugi, łazienka prezentuje się pięknie szczególnie w wersji z kwitami :) i fajny klimat nadają te marmurowe płytki przy umywalce!

    OdpowiedzUsuń
  4. To specjalny flamaster do fug, można nim odświeżyć zniszczoną fugę, albo pomalować na inny kolor.Próbowałam już na podłodze, i jest ok.

    OdpowiedzUsuń