Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 6 października 2015

Dobry Design w Olsztynie. Po raz drugi i ....nie ostatni!



Już po raz drugi miałam okazję odwiedzić wystawę Polish Proven Design w ramach Warmia Mazury Design Festival. O ubiegłorocznym wydarzeniu pisałam tu. Tym razem miejscem akcji była nie tylko kortowska Stara Kotłownia. Organizatorzy akcji zadbali by wydarzenia związane z Festiwalem odbyły się w kilku innych ciekawych olsztyńskich miejscach: Galerii Starego Ratusza, Olsztyńskim Parku Naukowo-Technologicznym, Galerii BWA, Tartaku Raphaelsohnów. Wystawom towarzyszą wykłady oraz warsztaty designu dla dzieci.
Do Kortowskiej Starej Kotłowni wybierałam się już od od kilku dni. Przez wstrętne przeziębienie Olci byłam uziemiona w domu i dopiero w ostatnim dniu wystawy udało mi się na nią dotrzeć. I całe szczęście, bo warto było zobaczyć to, co polscy projektanci stworzyli dla naszych producentów.
Cieszy mnie bardzo, że polskie marki korzystają z tak dobrych rodzimych projektów. Jest szansa, że będziemy mogli docenić to co nasze, nie tylko na wystawach i w katalogach, ale również w sklepach i wreszcie w naszych wnętrzach. A o to przecież chodzi - aby te piękne przedmioty znalazły jak najszersze grono odbiorców.
Nie wiem czy potrafiłabym wskazać jeden przedmiot, który szczególnie zwrócił moją uwagę, bo w takim zgromadzeniu rzeczy pięknych było to po prostu niemożliwe. Ale gdyby jakimś nadzwyczajnym trafem, ktoś obdarowywał zwiedzających eksponatami wyszła bym z wnętrz Starej Kotłowni z .....krzesłem. Nie wiem co prawda z którym, bo wszystkie prezentowały się świetnie i w dodatku były bardzo wygodne (co udało mi się sprawdzić).
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz