Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

wtorek, 27 stycznia 2015

Meble Spot Vox.


Czy można urządzić pokój dziecka w stylu skandynawskim, korzystając wyłącznie z oferty polskich producentów mebli i dodatków? Szukam inspiracji, bo czekają mnie w najbliższym czasie zmiany w pokoju mojej córci Oli. Przeglądam strony naszych rodzimych producentów mebli. Owszem, jest dużo ciekawych propozycji, szczególnie w obszarze tzw. mebli designerskich. Ceny są jednak, - delikatnie mówiąc, trochę za wysokie, jak na założony przeze mnie budżet. Natomiast oferta popularnych polskich producentów mebli pozostawia sporo do życzenia. I to nie tylko jeśli chodzi o wzornictwo, czy jakość mebli, ale o sposób ich prezentacji - mam wrażenie, że pod tym względem nie zmieniło się nic od wielu lat. Niestety w tej kwestii, nasi producenci nie stanowią konkurencji dla popularnej Ikea. W szwedzkim sklepie można znaleźć meble i dodatki o ciekawym wzornictwie i w przystępnych cenach. I to jest prosta odpowiedź na pytanie dlaczego chętniej wybieramy Szweda. Przyczyn popularności Ikea jest jednak więcej. Ciekawy artykuł na ten temat:  Dlaczego Polacy kupują w Ikea?

Miało być jednak o meblach do pokoju dziewczynki, a nie o Ikea. Moje poszukiwania zaprowadziły mnie na stronę Meble Vox. Gdybym miała wskazać producenta, którego oferta wyróżnia się tle innych polskich producentów mebli, to byłyby to właśnie Meble Vox. Co prawda, klopsików w ich ofercie nie znajdziemy; - a i ceny raczej zróżnicowane, za to kilka kolekcji świetnie wpisuje się w bardzo popularny skandynawski trend. Najbardziej spodobała mi się seria Spot. Autorką kolekcji jest Wiktoria Lenart, absolwentka wrocławskiej ASP, zwyciężczyni konkursu Make Me! 2010. Kolekcja miała swoja premierę w czerwcu 2014 roku. Autorkę inspirowały place zabaw, a szczególnie elementy dziecięcej huśtawki. Meble dostępne są w dwóch kolorach - białym i szarym, z drewnianymi elementami. Łatwo dobrać do nich dodatki w skandynawskiej stylistyce. I wesoły pokój dla dziecka gotowy!


Zdjęcia mebli i dodatki ze strony : www.meble.vox.pl
Zdjęcie placu zabaw :  www.robertreeveslaw.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz