Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 12 stycznia 2015

2014 - I rok blogowania! Podsumowanie.


Niedawno minął rok mojego blogowania. Rok temu w styczniu rozpoczęłam blogowanie postem "Podążać za marzeniem". To był dla mnie bardzo udany rok. Spełniłam marzenie by rozwijać swoją wnętrzarską pasję i dzielić się nią z innymi. Poznałam dużo fantastycznych osób, które są równie zakręcone w temacie wnętrz tak jak i ja. Utwierdziłam się w przekonaniu, że jeśli się tylko chce to można. Weszłam w wnętrzarską blogosferę i na razie nie mam zamiaru jej opuszczać.

Moje najprzyjemniejsze wnętrzarskie momenty w 2014.

W maju uczestniczyła w spotkaniu BM - Housing Open Day, gdzie wspólnie z Agnieszką z Fairy in the House, Olą z Pice of Love i Agnieszką z Gu tworzy, przygotowałyśmy aranżację White Loft, która zwyciężyła w warsztatowej rywalizacji. Ale nie wygrana była najważniejsza - najważniejsze było spotkanie i poznanie wspaniałych ludzi, i to nie tylko z blogowego świata wnętrz.


W sierpniu czekała mnie również super miła niespodzianka. We wrześniowym numerze magazynu "Czas na Wnętrze" w dziale Hiper blog, ukazał się wpis dotyczący mojego bloga i to wśród doborowego towarzystwa innych wnętrzarskich blogerek. Iza Zięba, redagująca to miejsce, sprawiła mi ogromną radość, bo "Czas na Wnętrze" był moim częstym źródłem inspiracji w trakcie urządzania domu. Zresztą nadal tam zaglądam, teraz również ze względu na dział Hiper blog.


Co działo się we wnętrzach mojego domu w 2014? Przejrzałam zdjęcia i najczęściej fotografowałam .... kanapę, na której pojawiały się coraz to inne zestawy poduszek. Pokazywałam również sypialnię i łazienkę. Do sypialni wprowadziłam nową toaletkę, a w łazience zamieszkał ...duch. Zaprosiłam Was również do pokoi moich dzieci - dziesięcioletniego syna i prawie już trzyletniej córci.Dzieliłam się też z Wami swoimi inspiracjami i odwiedzałam ciekawe wnętrza mieszkań.



We wrześniu rozpoczęłam nowy cykl postów pod hasłem "Good in Olsztyn", który mam nadzieję rozwijać w ciągu najbliższego roku. Pierwszy wpis dotyczył wystawy polskiego wzornictwa, która odbywała się w ramach Festiwalu Warmia and Mazury Design Days.


A jakie są moje wnętrzarskie plany na 2015? W domu czekają mnie zmiany w pokoju córci oraz urządzenie pokoju do pracy. Pozostałych wnętrzarskich planów na razie nie zdradzam - zobaczymy, czy uda się je zrealizować. Przede mną kolejny rok blogowania, i jeśli mogła bym sobie czegoś życzyć, to więcej czasu na swoją wnętrzarską aktywność. A Wam chciałam podziękować za obecność. To naprawdę bardzo miła część mojego życia :).

3 komentarze:

  1. Super, gratuluję roczku i blogowych osiągnięć. wszystko to niesamowicie cieszy prawda??...Sporo było zmian u Ciebie, a i fajnie, że nowe rzeczy masz w głowie. wspaniałego dnia dla Ciebie i udanego tygodnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję pierwszego roku blogowania i sukcesów, sama wiem jaka to przyjemności i choć również bloguje od roku nie mam takich sukcesów na koncie:)
    życzę wytrwałości i niekończącej się weny twórczej!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń