Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

poniedziałek, 10 marca 2014

Warszawa. Apartament z kroplą kobaltu.



Tym razem piękny apartament z kroplą kobaltu. Z widokiem na Wisłę i Stadion Narodowy, Stare Miasto i Bibliotekę Uniwersytecką. Bardzo przestronny. Wystrój apartamentu jest ponadczasowy. Piękne i szlachetne materiały: dębowe podłogi, marmuru Carrara, jedwabne tapety, okleiny naturalne i skóry nadają mu bardzo luksusowy charakter. A przy tym jest bardzo przytulny i ciepły.
Autorzy koncepcji apartamentu: Republika architektury














Więcej zdjęć: tu

4 komentarze:

  1. cudowny apartament i ten kolor na scianach, ale mi najbardziej do gustu przypadły lampy w salonie

    http://myfirsthome-hanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez zauroczona jestem lampami w salonie :))))

    buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wydaje mi się, że o chyba Mirror Balls Toma Dixona. Rzeczywiście, - są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  4. ten ciemno-niebieski od dzisiaj moim faworytem kolorystycznym. Okazuje się, że istnieje taki odcień niebieskości, przy której nie razi mnie kolor pomarańczowy

    OdpowiedzUsuń