Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

czwartek, 17 września 2015

Eames Rocking Chair w łazience.


O duchu w łazience pisałam już tu. Teraz mam inną ikonę, a raczej inspirację ikoną :). Ogólnie, to bardzo podoba mi się pomysł umieszczania krzeseł, siedzisk, a nawet foteli w łazience, o ile oczywiście metraż na to pozwala. Pomieszczenie nabiera bardziej "salonowego" charakteru, to taki smaczek, który może nadać całości zupełnie nowy stylistyczny wymiar.
Długo zastanawiałam się czarne czy białe. Ostatecznie wybór padł na czarne (bo ja ostatnio taki czarny charakter mam.... :)). W zasadzie krzesło spełnia swoją funkcję, tzn. można na nim odłożyć ubranie, ręcznik, zabawki do kąpieli. Jest jednak jakieś takie ...maluteńkie. Pobujać się więc w nim raczej trudno... no chyba, że jest się trzyletnią dziewczynką.



1. Fot.Łukasz Kozyra. Źródło:tu , 2



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz